2020

Wij wensen jullie allemaal een gezegend, gezond en voorspoedig 2020. Als we terugkijken op het jaar 2019 dan kunnen we alleen maar dankbaar zijn voor alles wat we mochten beleven op het zendingsveld. God is goed en trouw. December is altijd de maand van de afsluitingen van allerlei activiteiten zoals de (huis) kringen, diplomering 5 jarigen, teamuitje, diverse chocolatadas voor de kinderen etc…

Kerst was heel bijzonder, een levend wandel theater uitgespeeld door de kinderen van Brazos Abiertos. Mooi om te zien hoe de kinderen de geboorte van Jezus uitspeelden. De ouders en alle familie genoten er zichtbaar van. Het strand en de kerstmaaltijd met de Venezolanen was ook erg gezellig.

Met de Kingskids van Jmeo (Jeugd met een Opdracht) hadden we een outreach in een andere sloppenwijk, vele kinderen zijn gekomen om het evangelie te horen, spelletjes en workshops te doen en te genieten van kerstbrood en drinken.

Dankbaar dat Erna weer een jaartje ouder is geworden, deze keer hebben we dat op het strand gevierd. Nog een bezoekje gedaan bij andere Nederlandse zendelingen en Willem is de afgelopen weken bezig geweest met een verbouwing van de kerk.

Getuigenis (door Willem) : Ik ging op een dag naar een andere wijk om een generator te laten repareren en kwam in contact met Asuncion. Deze man nam mij mee naar een leeg restaurant en vertelde zijn levensverhaal, hoe hij vroeger geslagen werd door zijn ouders en alcohol grote invloed had. Nu had hij problemen met zijn dochter en hij was aan het terugkijken op zijn leven en vroeg zich af of hij het wel goed had gedaan. Ik kon hem bemoedigen, advies geven over vergeving en het evangelie uitleggen wat Jezus voor ons heeft gedaan aan het kruis. Ik mocht met hem bidden en hij heeft zijn leven aan Jezus gegeven. Prijs de HEER!!!

Gebedspunten: Bid voor bescherming, gezondheid en kracht voor 2020.

Reacties

reacties